سعی کنید در ایام و مناسبت های مختلف تقویم مراسم خاصی را برگزار کنید مثلا در روز عید با اجرای موسیقی زنده توسط یک خواننده معروف و یا مثلا پنجشنبه شب ها موسیقی زنده و دعوت از سلبریتی ها و بازیگران به رستوران خودتان میتوانید تبلیغات رستوران خود را به بهترین شکل انجام دهید
در ادامه توصیه قبلی شما میتوانید مثلا در روز پنجشنبه استندآپ کمدی داشته باشید که معمولا کمدین ها قیمت پایینی برای اجرای خود میگیرند.
از سوشال مدیا غافل نشوید. سعی کنید تا جای امکان رویدادها را از اینستاگرام پخش زنده کنید این باعث میشود که مشتریان قبل از حضور محیط جذابرستوران شما را ببینند و حتما برای یکبار هم که شده آمدن به رستوران شما را در برنامه های خود اضافه کنند و اولین با آمدن همانا و جذب شدن همانا
همه میدانند که سوشال مدیا بهترین وسیله و ارزانترین وسیله تبلیغ است الان دیگه از بچه خردسال تا پیرمرد و پیرزن همه در سوشال مدیا حضور دارند. با عکس های جذاب از غذاهای خوشمزه و تصاویری از دیزاین متفاوت رستوران خودتان مشتری گرسنه را سریعا جذب خواهید کرد. تصور کنید مشتری با شکم گرسنه نشسته و حوصله آشپزی نداره و داره در اینستاگرام بیهدف میچرخه و یهویی یه عکس از غذای مورد علاقه اش را در پیج شما مشاهده میکنه و بوووم. همون لحظه سفارش غذا میده
بهرته یکنفر بصورت خاص روی سوشال مدیا زوم کنه و با استفاده تخصصی از هشتگ ها جذب مشتری کنه و پیج شما بیهدف و تصادفی عمل نکنه
با اجرای یک مسابقه ماننده تقدیم جایزه نفیس به بهترین عکسی که کاربران از رستوران شما به اشتراک بگذارند. خوب مشتریان شما سعی میکنند برای دریافت جایزه شما تصاویر رستوران شما را منشر کنند و بووووم یهویی با انفجار تبلیغات مواجه خواهید شد.