در گذشته بیشتر سفارش گیری ها در رستوران ها یا به حالت حضوری بود که هنوز هم این شکل وجود دارد و یا بصورت تلفنی ولی مدتها پیش سفارش گیری های آنلاین هم به آن اضافه شده است و البته از زمان کرونا این حالت افنجار داشته است و بشدت از روش های دیگر سبقت گرفته است
سعی کنید با طراحی وبسایت مخصوص رستوران خود و نیز اپلیکیشن رستوران خود طرحی منحصربفرد و زیبا در عین حال آسان را به مشتری خود ارایه بدهید. اینکه توصیه میکنیم نرم افزار سفارش گیری خود را داشته باشید دلیلش این است که سود تمامی فروش بحساب خود شما باشد و با شخص ثالث شریک نباشد. این اپلیکیشن های عمومی در دراز مدت یک شریک برای شما بحساب میایند. شای شاید در روزهای اول کمی کند پیش برود ولی تصور کنید یک مشتری در تلفن همراه خود هم اپلیکیشن سفارشگیر عمومی را دارد و هم سفارشگیر مخصوص شما رو. با توجه به اینکه شما شریک عمومی ندارید قطعا قیمت شما پایین تر و خدمات بهتری ارایه خواهید داد و مشتری انتخاب اول و آخرش شما خواهید بود
پرداخت های آنلاین را به پلت فرم خود اضافه کنید منوی آنلاین و پرداخت آنلاین امکان راحتی بیشتر را به مشتری میدهد که مشتری میتواند خود بدون استرس و هیجان قیمت ها را مورد سنجش قرار دهد و قیمت مناسب و غذای مناسب را انتخاب کند سعی کنید منوی جذاب با تصاویری از غذاهای خوشمزه در اخیتیار مشتری قرار یدهید.
سعی کنید رسانه های اجتماعی خود را در وبسایت خودتان تعبیه کنید و از مشتریان بخواهید که با امتیاز دادن به شما در سوشال مدیا باعث تقویت جایگاه شما شوند
حتما سعی کنید که وبسایت شما با موبایل مطابقت داشته باشد و ریپانسیو باشد و نسبت به حالت دسکتاپ و حالت موبایل و تبلت عکس العمل نشان داده و سایز مناسب خود را داشته باشدp>