• آدرس : تهران ، پرند 1، زون 11 ، بلوک 7 ، طبقه 2
  • تلفن:4464 912 0992

روش های تبلیغ رستوران در سال 2023

روش های تبلیغ رستوران در سال 2023


روش های تبلیغ رستوران

روش های اعجاب انگیزی وجود دارند که میتوانند مشتریان بیشتری را به رستوران شما بکشانند این روش ها سکرت و فضایی نیستند شکل هایی از تبلیغات که قبلا هم تست شده و جواب داده اند و تنها کاری که شما باید انجام دهید اینه که با سلیقه ی خود متدها را کنار هم قرار داده و ایده پردازی کنید

اولین بار ایده تبلیغات به این شکل را کوکاکولا با دادن یک نوشابه رایگان در ازای خرید تعداد مشخصی نوشابه ارایه کرد. اگر شما ازین موضوع هیچ اطلاعی ندارین همین الان یک بلیط یه سفره به مقصد مریخ تهیه کنید و برای زندگی به اونجا برید

تحقیقات نشان میدهد که بیست درصد از مشتریان بخاطر پیشنهادهای دریافت غذای رایگان در ازای تعدادی مشخص غذا حاضرند رستوران خود را عوض کنند و پانزده درصد هم بخاطر قیمت پایین تر

ما راهکارهای عالی را برای شما گردآوری کرده ایم و زیر براتون توضیح میدهیم

تخفیف ویژه ساعات خلوتی رستوران

هر رستورانی ساعات خاصی مانند ساعت ناهار یا ساعت شام قطعا شلوغی خاص خودش رو دارد ولی تصور کنید شما میتوانید با ارایه تخفیف برای ساعت های خلوت مشتریان بیشتری را به سمت رستوران شما سرازیر کند این بازی برد برد است که دو طرف سود میکنند

یکی بخر یکی ببر

برخی از رستوران دارها برای اقلام خاصی مانند برخی نوشیدنی ها یا خوراکی ها پیشنهاد ویژه یکی بخر یکی ببر رو ارایه میدهند این کار باعث میشود مشتریان شما به بیشتر از خرید فقط یه پرس غذا فکر کنند و دست به جیب بشند و هزینه کنند

تخفیف ویژه برای زمان محدود و منوی غذایی محدود

برخی رستوران ها از تخفیفات برای یه دوره و یه چند روز استفاده میکنند تا بر روی یک پیشنهاد ویژه و یک غذای ویژه مانور بدهند. پس شما چرا برای معرفی یه غذای خاص خود ازین روش استفاده نکنید

تخفیفات فاکتورمحور

این نوع تخفیفات در همه رستوران ها داره اجرا میشه ، تخفیفاتی که در ازای سقف خرید به فاکتور اعمال میشه . به این شکل که وقتی مشتری بیشتر از یه مقدار مشخصی خرید میکنه شامل مقداری تخفیف میشه. گاهی هم مشتری در همین شرایط برنده درصدی مشخص از تخفیف میشه